Guyanesezone


 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Britney Spears

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Mz.Marie
Hatchling
Hatchling
avatar

Female
Number of posts : 28
Age : 28
Location : South Wales,UK
Registration date : 2007-03-11

PostSubject: Britney Spears   Sun Mar 11, 2007 8:08 pm

what do you think the future holds for her?

She has shaved her head and checked into rehab!
Back to top Go down
View user profile
Moderator
Moderator
Moderator


Number of posts : 60
Location : Guyana
Registration date : 2007-03-02

PostSubject: Re: Britney Spears   Sun Mar 11, 2007 9:21 pm

OMG can you please get me that story....she did what? it was expected because it is so Britney....don't know what else other crazy she will do.... Question

_________________
Guyanesezone.com
Forum Moderator
Back to top Go down
View user profile http://www.guyanesezone.com
Randy
Hatchling
Hatchling
avatar

Male
Number of posts : 72
Age : 26
Location : Industry,East Coast Demerara,Guyana.
Registration date : 2007-03-02

PostSubject: Re: Britney Spears   Sun Mar 11, 2007 10:07 pm

oops she did it again.. lol.. she's crazy..
Back to top Go down
View user profile
Mz.Marie
Hatchling
Hatchling
avatar

Female
Number of posts : 28
Age : 28
Location : South Wales,UK
Registration date : 2007-03-11

PostSubject: Re: Britney Spears   Mon Mar 12, 2007 2:04 pm

Back to top Go down
View user profile
Administrator
Webmaster
Webmaster
avatar

Male
Number of posts : 180
Age : 30
Location : Guyana,Linden.
Registration date : 2007-03-02

PostSubject: Britney and her issues   Mon Mar 12, 2007 2:12 pm

Well atleast it's called rehab for a reason,so hopefully she gets back to a normal state soon before she gets worst. Thanks for the information gone take a read, but she really needs to take her life seriously and let the people help her.

_________________
Kevin A. Craigwell
Webmaster.
Finance Manager.
CEO
Back to top Go down
View user profile http://www.guyanesezone.com
GuyaneseStarbai
Hatchling
Hatchling
avatar

Male
Number of posts : 39
Age : 28
Location : Toronto
Registration date : 2007-03-11

PostSubject: Re: Britney Spears   Mon Mar 12, 2007 4:24 pm

its a shame what britney spears has become
shes reduced herself to such a low level
she used to be the role model for young women and like the pop princess
but shes screwed her life up
Back to top Go down
View user profile
Randy
Hatchling
Hatchling
avatar

Male
Number of posts : 72
Age : 26
Location : Industry,East Coast Demerara,Guyana.
Registration date : 2007-03-02

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 13, 2007 10:52 pm

Its truly a shame yes according to what starbai said.. But oh well.. She's always been crazy to me..
Back to top Go down
View user profile
Orion
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 208
Age : 32
Location : Linden, Guy
Registration date : 2007-03-03

PostSubject: Re: Britney Spears   Wed Mar 14, 2007 12:26 am

Fame Is Not So Glamorous When You Can’t Enjoy A “Normal” Life. Celebrities Are Always Under The Watchful Eye Of The Media, It’s Really Sick How They Would Invade Those People Lives Just For A “Story”. No Wonder Famous People Always Have Some Detrimental Dependency. I Like To Live My Life Plain And Simple With The Occasional Excitement Here And There…That’s Good Enough For Me.

_________________
Ryan Barratt
Site Programmer
Games Coordinator
Marketing Manager (Linden).
Back to top Go down
View user profile
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 20, 2007 4:07 pm

haha she's a gangsta.....the weed messed her up!! Wink
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
Rovin Gordon
Fire Bird
Fire Bird
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 29
Registration date : 2007-03-04

PostSubject: Re: Britney Spears   Thu Mar 22, 2007 12:17 am

well she made her bed hard and she sure as hell lie on it Rolling Eyes afro
Back to top Go down
View user profile
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Thu Mar 22, 2007 7:11 pm

Rovin Gordon wrote:
well she made her bed hard and she sure as hell lie on it Rolling Eyes afro

HAHAHHA she mus a wake pon the rong side too lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
Moderator
Moderator
Moderator


Number of posts : 60
Location : Guyana
Registration date : 2007-03-02

PostSubject: Re: Britney Spears   Thu Mar 22, 2007 10:45 pm

She used to be one my role model but i was young then.....i mean she sang oops i did it again used t be one my fav. when i was a lil gyal....she dressed well too but i guess she started drugs and it messed her up....such a shame all that money and fame and she just misused it...

_________________
Guyanesezone.com
Forum Moderator
Back to top Go down
View user profile http://www.guyanesezone.com
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Fri Mar 23, 2007 12:21 pm

Moderator wrote:
She used to be one my role model but i was young then.....i mean she sang oops i did it again used t be one my fav. when i was a lil gyal....she dressed well too but i guess she started drugs and it messed her up....such a shame all that money and fame and she just misused it...

i agree with you.....money and fame ruled to her tragic flaw!!! No poor gyal....i bet if she gad guyanese or trini parents she would a guh lix like fya lol! i know i will if i messed up....my daddy will woop my a$$ lol
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
mizzstarlight
Red-Billed Toucan
Red-Billed Toucan


Female
Number of posts : 2837
Age : 26
Registration date : 2007-03-11

PostSubject: Re: Britney Spears   Sun Mar 25, 2007 7:11 pm

da poor lil thing had the nicest hair n she had to go n shave it off..
Back to top Go down
View user profile http://www.whatderass.com
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Sun Mar 25, 2007 11:01 pm

mizzstarlight wrote:
da poor lil thing had the nicest hair n she had to go n shave it off..


hahaha lol! she had lice!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
Rovin Gordon
Fire Bird
Fire Bird
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 29
Registration date : 2007-03-04

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 11:18 am

ahhh common it could happen to anyone Very Happy afro
Back to top Go down
View user profile
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 2:39 pm

Rovin Gordon wrote:
ahhh common it could happen to anyone Very Happy afro

yehy but i dont think they would shave their head bald now would they? lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
Rovin Gordon
Fire Bird
Fire Bird
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 29
Registration date : 2007-03-04

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 3:47 pm

According to realiable source, Britney Spears was trying to shave the drugs out of her system. It seems that the drugs mess her brain badly up afro
Back to top Go down
View user profile
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 5:10 pm

Rovin Gordon wrote:
According to realiable source, Britney Spears was trying to shave the drugs out of her system. It seems that the drugs mess her brain badly up afro

haha nah.....she jsut died her hair a retarded color and panicked so she shave e rass lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
Beverly89
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 4437
Age : 27
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 9:25 pm

She muzzy don't wanna shave downstairs so she shaved upstairs instead!!

She quite mad tho, she had lovely hair....and she shaved it..
Back to top Go down
View user profile http://www.guyanesezone.com
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 9:41 pm

Beverly89 wrote:
She muzzy don't wanna shave downstairs so she shaved upstairs instead!!

She quite mad tho, she had lovely hair....and she shaved it..

ewwww affraid
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
Beverly89
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 4437
Age : 27
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 10:05 pm

Sagittarius_Prince wrote:
Beverly89 wrote:
She muzzy don't wanna shave downstairs so she shaved upstairs instead!!

She quite mad tho, she had lovely hair....and she shaved it..

ewwww affraid

lol! I was only kidding lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.guyanesezone.com
mizzstarlight
Red-Billed Toucan
Red-Billed Toucan


Female
Number of posts : 2837
Age : 26
Registration date : 2007-03-11

PostSubject: Re: Britney Spears   Tue Mar 27, 2007 10:44 pm

Sagittarius_Prince wrote:
Rovin Gordon wrote:
According to realiable source, Britney Spears was trying to shave the drugs out of her system. It seems that the drugs mess her brain badly up afro

haha nah.....she jsut died her hair a retarded color and panicked so she shave e rass lol!

i think im gonna die my hair a retarded color n then shave my head....hmm what ya think? still want me in ya kingdom???
Back to top Go down
View user profile http://www.whatderass.com
Sagittarius_Prince
Blue Saki
Blue Saki
avatar

Male
Number of posts : 207
Age : 30
Location : Tampa Florida
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: Britney Spears   Wed Mar 28, 2007 7:05 am

mizzstarlight wrote:
Sagittarius_Prince wrote:
Rovin Gordon wrote:
According to realiable source, Britney Spears was trying to shave the drugs out of her system. It seems that the drugs mess her brain badly up afro

haha nah.....she jsut died her hair a retarded color and panicked so she shave e rass lol!

i think im gonna die my hair a retarded color n then shave my head....hmm what ya think? still want me in ya kingdom???

LMAO yes!!! lol! but i know you will not I love you
Back to top Go down
View user profile http://www.qfdesigning.com
Areefa
Powis
Powis
avatar

Female
Number of posts : 1838
Age : 30
Registration date : 2007-03-24

PostSubject: Re: Britney Spears   Wed Apr 04, 2007 11:56 pm

Sources said she's recovering and she's already hooked up wid someone else
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Britney Spears   

Back to top Go down
 
Britney Spears
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Britney Spears' Private Fantasy Island Discovered
» Parting out 95 DGGM Impala SS
» The new Ben Chatham Story: "DRAGON'S EAR & DRUID'S SPEAR"
» Britney Haynes is pregnant!
» britney spear's?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Guyanesezone :: Entertainment :: Entertainment-
Jump to: